Thursday 27 May 2010

WOW Is Back!!!!


Bila masa 'cikgu' rakam video ni, saya pun tak pasti..

Senyum WOW!






WOW 2010 : TERbaboW KEBaboW
Bak kata akh Joe (kalu dok laye Joe ni, meme tok jadi bare doh.. Otok dio geligo sokmo:P) :

Tahun lepas sempat join kejap je program anjuran iluvislam ni sebab sibuk meniaga. Cuma tunjuk muka je jumpa junior yang akan datang. Masa untuk fly kesini, tak tahu pun kewujudan WOW ni, jadi memang tak tahu menahu. Sebab tahun depan dah final year, memang program seumpana ini amat WOWpentingWOW bagi pelajar yang akan ke oversea. dapat banyak ilmu terumata fikh travellers. Jangan ingat sembahyang kat UK dan Malaysia sama, ada kelainan dan kelonggaran yang ramai tak tahu. Jadi, JOOOMMM daftar sekarang!

Jom lihat beberapa reaksi WOWian ni!

Wayar berselirat... WOW!!

Gigi putih menyebut wow .... WOW!!!

Wow niiiii dengan roonii .... WOW!!!

Ketiga2 ni segelintir komiti yang menggerakkan WOW. Semua muka2 muda lagi ni! Abang joe tahun ni menolong promosi je skit2. Hehe. Sibuk nak kawen. Opsss. Sibuk nak kumpul duit meniaga. Ada masa akan di join. Tak lupa juga ada super senior yang mahu join juga. Erkk, dia ni excited terlebih walaupun sudah ditenangkan dengan memakai kopiah.

jangan takut, dia tak makan orang... WOW!!!

Dan kalau tiada aral melingtang, mamat sorang ni sibuk nak join. Tapi apakan daya, tak diterima oleh komiti WOW. Kekeke. Depa kata tak tsiqoh, ni program baik2, nanti mamat ni datang buat kacau. siapa? hehehe....

Elvis pressjoe yang sentiasa happy .... wowowowwWOWOWOW

Maklumat lanjut boleh dapatkan di
website rasmi WOW.

Tahun lepas tak sempat jumpa dengan Ustaz Hasrizal, harap tahun ni ustaz datang ke WOW, boleh jumpa dan belajar skill berblog dengan ustaz. Nanti boleh share dalam blog ni ;)

Ustaz Hasrizal masuk tv selalu, takkan takmo jumpa kan?

P/s: Jangan pelik kalau melihat status atau komen FB, YM yang tertulis "WOW!! " "TerBABOW" "WALAWEH", semua. Tsunami WOW sedang melanda :)

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku,dan matiku hanya semata-mata bagi Allah, Tuhan semesta alam.

Nur Suhaila Zulkifli

Nottingham.

No comments:

Pelepasan Cukai 2018

Tahun 2018 bakal berakhir. Tinggal berapa hari sahaja lagi nak buat apa-apa bayaran yang boleh kurangkan cukai. Jadi di sini, saya nak kon...