Wednesday 9 November 2016

Jangan Takut Mencuba

Takkan rugi jika mencuba. Kalau pun tak tercapai ke bintang, setidaknya dapat jejak di bulan.

***
Baru dapat tahu BFF di Nottingham telah berkahwin. Dua tahun lalu! Dengan kawan sesama Isoc (Islamic Society) juga! Ok fine. Mentang-mentang saya da balik Malaysia. Sedih hakak, mereka tak khabo.

Menariknya, muslimin tu orang kulit hitam. Yang BFF saya tu cantik mengalahkan Katrina Kaif. Memang sebangsa dengan aktres hindustan pun. Da la cantik jelita, aktif dan femes pulak tu.. Di kala muslimin lain dok menyangka BFF saya ni da ada orang cop etc, kawan saya yang muslimin ni yang beranikan diri pergi merisik dan melamar. Dan lamarannya diterima. Saya rasa waktu tu mesti kat Notts kecoh pasal ni.

Itu katanya, jangan takut nak mencuba.. Setidaknya, takde la gigit jari sebab tak mencuba. Ye dak? :p

No comments:

Pelepasan Cukai 2018

Tahun 2018 bakal berakhir. Tinggal berapa hari sahaja lagi nak buat apa-apa bayaran yang boleh kurangkan cukai. Jadi di sini, saya nak kon...