Friday 20 March 2009

The Busy Woman

Wah, da lamanya tak menulis kat ruangan ni.. Sibuk? Bak kata kak Syiqeen, saya ni busy woman. Da habis dengan tugas sebagai Coordinator Dining Mnite NMS, jadi Coordinator Performance untuk Sister’s Ball Islamic Society pula (berjinjing bahu dengan Dijah).

Esoknya selepas Sister’s Ball berakhir, ada ujian Gene and Cellular Control (Practical). Petangny pula, Annual Grand Meeting NMS. Alhamdulillah, saya dapat harungi semua ini dengan bantuan para sahabat. Tanpa anda, siapalah saya. Mana mungkin, kaki saya masih mampu melangkah menuju matlamat yang saya mahu gapai dengan masa yang sentiasa mencemburui tanpa kata-kata perangsang dan bantuan dari bentuk fizikal, masa dan idea. Terima kasih!

Tiada  kata yang mampu diucapkan (ni bukan dipetik lirik lagu k..memang datang dari hati) untuk menggambarkan betapa saya menghargai jasa kalian. Walaupun adanya di kalangan kalian yang tidak menyedarinya,sperti orang rumah saya: ‘Kami tak wat papa pun. (loghat Kedah)’,ketahuilah saya sangat tersentuh dengan sokongan itu. Terima kasih! ^_^

Diharap, apa saja yang saya lakukan beroleh teguran yang membina dari teman-teman. Saya bukan manusia yang sempurna tapi sentiasa berusaha ke arah kesempurnaan seorang hambaNya. Moga dengan kehadiran saya dalam organisasi NMS,mencorakkan lagi warna ukhuwah di kalangan ahli. Bersatu kita teguh, bercerai kita roboh. Amin..



No comments:

Pelepasan Cukai 2018

Tahun 2018 bakal berakhir. Tinggal berapa hari sahaja lagi nak buat apa-apa bayaran yang boleh kurangkan cukai. Jadi di sini, saya nak kon...