Tuesday 17 March 2009

Sisters Annual Ball 2009

Assalamualaikum wbt..
Kepada semua ‘mawar-mawar’ Nottingham, dijemput memeriahkan Charity Ball hari ini, 17 Mac bermula pada pukul 6.30 malam hingga 10 malam di Ballroom, Portland. Tiket boleh didapati dari Bushra atau Nadia I-Soc dengan harga £10.

1)Aturcara majlis:
6.45 malam: Bacaan Al-Quran dari Sister Fullah
7.00 malam: Persembahan (nasyid)
7.15 malam: Tayangan video amal
7.30 malam: Persembahan (tarian tradisional, nasyid, dan dikir barat)
8.00 malam: Makan malam (buffet)
9.10 malam: Pertunjukan fesyen dan ‘auction’
10.00 malam: Majlis tamat


2)Setakat ini, yang telah pun menawarkan diri untuk membantu:
Dining Team: Kak Afiqah, Kak Mira, Kak Asmaa’, Jan, Fatin, Nadiah, Kak Lina
Welcoming Team: Kak Syiqeen, Yna, Nabilah, Atiqah, Jihah


Diharapkan semua sukarelawan (terima kasih banyak-banyak^_^) dapat datang ke majlis tersebut dengan seberapa ‘pantas’ yang boleh (sebelum pukul 6.30 petang).

3) Minta bantuan: Sesiapa yang lapang pada pukul 12 hingga 4 petang ini, diharapkan dapat sama-sama membantu dalam persiapan tempat ‘kejadian’.

4) Moga segalanya berjalan lancar. InsyaAllah. Yang penting, niat kerana Allah. Semua hasil kutipan tiket akan disalurkan pada Noor Foundation yang memberikan khidmat dialisis percuma kepada pesakit diabetes yang tidak berkemampuan. Berhibur sambil bersedeqah.

Sebarang persoalan, boleh la hubungi saya atau Khadijah. Jazakumullah hu khairan kathira.Wassalam.

Unity Through Diversity

p/s: Diharapkan semua dalam kalangan kita dapat hadir ke AGM NMS 18 Mac ini, memberi sokongan dan undi buat para Muslim Malaysian. Demi kemaslahatan umum. Sesiapa yang belum mendaftarkan diri sebagai ahli NMS, sila berbuat demikian dengan segera.Ayuh!!^_^


2 comments:

Anonymous said...

siapalah yang start idea bola kakak nih...menarik2...

Anonymous said...

salam.ish..puas pkir..direct translation tul..he3..ni mmg annual dinner Islamic Society,specially for sisters..Xnk organise Brother's Ball?He3..Yang tu,bru btul,bola sepak..

Pelepasan Cukai 2018

Tahun 2018 bakal berakhir. Tinggal berapa hari sahaja lagi nak buat apa-apa bayaran yang boleh kurangkan cukai. Jadi di sini, saya nak kon...